www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

9/25/2012

Pillanatképek

Úgy döntöttem ezzel a bejegyzéssel kicsit a könnyebb végén fogom meg a fotózás témát… Miután jóformán az idejét sem tudom, hogy mikor vettem a kezembe a fényképezőgépet a magam szórakoztatása kedvéért (a munka nem feltétlen számít, bár már gondolkodtam egy “Amikor dolgozok…” bejegyzés sorozaton is…), így sok újdonságot nem tudok mutatni. A sok alatt azt értem, hogy van ez-az még a tarsolyomban, de Baló Györgyöt idézve, a feldolgozottság még nem száz százalékos…

Moments Moments Moments

 

Szóval a könnyebb vég… létezik egy mobiltelefonokra optimalizált fotómegosztó alkalmazás, igen, az Instagramról beszélek. És mint minden, magára valamit is adó exhibicionistának, nekem muszáj volt oda is regisztrálnom, és képeket feltöltenem… habár létezik egy tumblr fotóblogom is, azt a kutya nem látogatja, így gondoltam e helyen teszem közzé ezeket a remekműveket, nehogy valaki is lemaradjon róluk… kár lenne értük…

A viccet félretéve, a következő jó pár fénykép az életemnek azon pillanataiba enged betekinteni, amikor nem volt nálam a fényképezőgépem, mégis úgy éreztem, hogy amit látok, az megérné azt, hogy más is láthassa… ezért előkaptam a mobilom és kattintottam pár képet.

Íme a felhozatal:

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

Moments

És ha tetszettek a fotók, akkor keress meg az Instagramon: edaniel85

10 megjegyzés:

  1. Hát Dani, ezek baromira tetszenek. Tudom, olvasom mostanában fotós oldalakon, hogy az instagram már cikinek számít, és a fotózáshoz nem értők hobbija, de nekem akkor is bejön. Ez van.
    Nem tudok egy képet sem kiemelni, mert éppen az tetszik a legjobban, amelyiket nézem, de ha mégis muszáj: ülések a vonaton, slózi, romos épület, munkás és a két mellette lévő, a kávésok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Tibor! Örülök, hogy ennyire tetszenek! Én is olvastam az Instagram cikivé válásáról, nem tudom. Elég sok jó fotót lehet fent találni, másrészt nem hiszem, hogy a fotózáshoz igazán értők valaha is platformnak tartották... ez szerintem most csak valami divat, mint utálni a Harry Pottert, stb...
      Az a jó, hogy amikor olvastam a felsorolásod, akkor így sorra jöttek az emlékek: mentem Rotaract tréningre Köveskálra, lakás felújítás, Corvinus botanikus kerti séta, lakásfelújítás, az első instás képem és Kőbánya, ahol felnőttem, a kávé pedig szenvedély... :D
      Ezért is állítottam össze egy flickr albumot ezekből a képekből Életem pillanatai címmel... :)

      Törlés
  2. De szuper! :) Én azért látlak az Instagramon! (tényleg ciki? - én folyton jelen vagyok ott)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Klau! :) Szerintem nem ciki, vagy ha az, akkor nem érdekel...

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Igen, meglepődtem, mikor kipottyant egy elbontott szekrényből... :)

      Törlés
  4. Nagyon jó mind. Azt érzem rajtuk, hogy csak a témával foglalkoztál, nincs bennük semmi görcs. Azért én néhányat láttam már... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kedves szavakat! :) Örülök, hogy így érzed!
      Igen, akik a facebookon követik a blogot, ők eddig is láthatták, de gondoltam itt az ideje egy "kiállításnak". :) Így én is jobban látom mi minden történik velem. :)

      Törlés
    2. Ha ájfónom lenne, lehet, hogy én is fotóznék így. De a jelenlegi telefonomnak sajnos ez nem az erőssége. :)

      Törlés
    3. Én biztos vagyok benne, hogy nem így, hanem sokkal jobban csinálnád... :) És akkor nem csak a fényképezőgépes képeidért lennék piszok irigy!

      Törlés